Шефката на новините на Нова загубила работата си, защото отказала да уволни Анна Цолова

0

- Advertisement -

Сега Дарина Сарелска живее и преподава в университет в Щатите

Бившата шефка на новините на Нова тв Дарина Сарелска загубила работата си, защото отказала да уволни водещата Анна Цолова. Това обяви самата Сарелска в тв интервю днес.

„Аз трябваше да уволня Анна Цолова и нейния партньор по онова време. Отказах да го направя и просто ми прекратиха договора“, върна лентата от 2017 г. тя в предаването „Денят с Веселин Дремджиев“ по ТV+ и TV1.

„Никой не може да те накара да направиш това, което не искаш да направиш“, подчерта Сарелска, която от няколко години живее в САЩ и преподава в Университета в Тенеси.

Тя коментира и големия брой известни журналисти, които в последните години си тръгнаха от Нова тв: „Тази огромна вълна показва, че не е търговско решение, защото бяха отстранени хора с изключителен track-record на професионализъм, доказана успешна кариера, доказано доверие.

Работата на всеки един журланист е да отстои принципите, в които вярва, дори с риск да загуби работата си, каза тя. Сарелска сподели, че началниците й я накарали преди време да задържи материал по случая „Магнитски“, докато Делян Пеевски не го коментира.

Дарина Сарелска стана шеф на новините на Нова тв през 2013 г. и заемаше този пост в продължение на почти четири години. През август 2017 г. тя внезапно си тръгна от телевизията без никакво обяснение, а до назначаването на Вяра Анкова на нейно място част от задачите й временно бяха поети от Силва Зурлева.

По-малко от месец по-късно и също толкова внезапно и без ясно обяснение от ефир беше свалена и водещата на сутрешния блок Анна Цолова. Първоначално от телевизията съобщиха, че тя ще бъде водеща на магазинно предаване, но това така и не се случи и през февруари Цолова напусна сама телевизията.

Тогава вече беше ясно, че шведската компания, която тогава притежаваше Нова тв, иска да я продаде и след като КЗК не допусна медията да стане собственост на чешкия милиардер Петр Келнер, през 2019 г. тя стана собственост на братята Кирил и Георги Домусчиеви, което доведе и до сериозни кадрови и редакционни промени в новинарския екип.

Прегледана: 1755

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече